On-line kalkulátory

Produkt byl přidán do nákupního košíku

Počet
Celkem
(bez DPH)

0 ks zboží. 1 produkt v košíku.

Celkem za produkty:
Celkem za produkty:
 
Pokračovat v nákupu Objednat

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto obchodní podmínky upravují v souladu s ustanovením par.1751 odst.1 zákona č.89/2012Sb.,občanský zákoník vzájemná práva a povinnosti

 smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou 

prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího.

1. OBJEDNÁVÁNÍ

  • Nakupujte naše regály či další doplňky kdykoliv a odkudkoliv. Objednávat lze jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, faxu či e-mailu.
  • Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH 21% a včetně DPH.
  • Zboží zasíláme po České Republice a na Slovensko (dle individuálních podmínek).
  • Storno objednávky ze strany zákazníka:
    Objednávku je možno zrušit do 48 hodin po uskutečnění zasláním emailu na objednavky@profiregaly.cz 

2. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

  • Objednávka je přijata většinou ihned, nebo do několika hodin, potvrzení objednávky je odesláno e-mailem na adresu kupujícího. U některých objednávek (větší množství apod.), je kupující informován pro potvrzení objednávky telefonicky.
  • Doklad o koupi, sloužící též jako daňový doklad, je zasílán standartně e-mailem nebo na vyžádání v tištěné podobě poštou.

3. DODACÍ LHŮTA

  • Dodací termín je uveden v e-shopu u jednotlivých produktů a je různý.
  • Jestliže je zboží k dispozici skladem, je zásilka expedována do 3 - 8 pracovních dní.
  • V případě, že zboží není dostupné dle uvedeného dodacího termínu v e-shopu, je kupující informován a je mu sdělen případný možný náhradní termín dodání zboží, popř. nabídnuto jiné zboží stejné povahy a nebo mu bude nabídnuto zrušení objednávky. Zboží je před dodáním avizováno e-mailem a telefonicky přepravcem.

4. DOPRAVNÉ A PŘEVZETÍ ZÁSILKY

  • Převzít zásilku můžete osobně ve skladu na adrese Slovanská Alej 32 (areál OSONA),Plzeň v době od 8:00 do 15:30 hodin. Naše firma využívá přepravní společnost TOP TRANS. V případě jakýchkoliv závad je kupující povinen neprodleně oznámit přepravci jejich povahu a sepsat s ním protokol o poškození zásilky. Pokud je poškození zásilky zjevné je potřeba zapsat toto poškození jako výhradu na místě dodání do přepravního listu. V případě, že je zboží poškozené pod obalem je třeba toto poškození nahlásit jako skrytou vadu nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky (limit od přepravní společnosti TOP TRANS). Poté co nejdříve kontaktujte naši firmu, aby bylo možné celou záležitost co nejrychleji dořešit. Naši operátoři jsou Vám v pracovní době kdykoliv k dispozici.
  • Dle zvoleného druhu dopravy a objemu zboží je vypočítána cena dopravy.
  • Náklady na vymáhání pohledávky půjdou k tíži zákazníka. Za 1. upomínku vystavenou firmou Profi regály je účtována částka 200,- Kč bez DPH, za 2. upomínku 500 ,- Kč bez DPH, za předžalobní upomínku vystavenou naším  právním zástupcem 2 000,- Kč bez DPH.
  • ZPŮSOB ÚHRADY - Vybrat si můžete z několika způsobů platby:
    • platba předem, proforma fakturou
    • v hotovosti při převzetí zboží
    • platba platební kartou 
    • bankovním převodem po dodání zboží (pouze po dohodě)

5. VRÁCENÍ ZBOŽÍ

  • Spotřebitel má právo podle odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek užívání nebo opotřebování  poslat zpět v uvedené lhůtě na adresu naší provozovny. Kupující je v tomto případě povinen nás nejdříve kontaktovat a zaslat nám odstoupení od smlouvy písemnou formou (stačí e-mailem) a nebo může použít níže uložený formulář. Zboží není možné zasílat zpět na dobírku, nebude převzato. Po obdržení vráceného zboží, bude vystaven opravný daňový doklad a částka za zboží zaslána na adresu kupujícího nebo převedena na jeho účet. 
  • Formulář pro odstoupení od smlouvy

6. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

  • Pro řešení mimosoudních sporů se může objednatel obrátit na Českou obchodní inspekci (www.coi.cz).

7. REKLAMACE A ZÁRUKA

  • Na veškeré zboží se vztahuje minimální zákonná lhůta 24 měsíců. V některých případech garantujeme po vzájemné dohodě delší záruční lhůtu až 60 měsíců. Délka záruky se začíná počítat od data prodeje. Záruka se vztahuje pouze na výrobní závady. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případech poškozením zboží při přepravě, pokud nebyly dodrženy uvedené podmínky, neodbornou instalací nebo zacházením které je v rozporu s uživatelskou příručkou či návodem, provozem v podmínkách které neodpovídají podmínkám použití uvedených v dokumentaci, poškozením živly nebo nadměrným zatěžováním.
  • Při reklamaci můžete použít tento Protokol o reklamaci zaslaného zboží.
  • Záruka zaniká, pokud objednatel nebo třetí osoba prováděla na dodaném zboží změny bez předchozího písemného souhlasu dodavatele.

8. PROHLÁŠENÍ O ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  • dle NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) a poučení subjektů údajů (dále jen „GDPR“)

    I. Správce osobních údajů

    Společnost PROFIREGÁLY Milan Fail, se sídlem: Slovanská alej 32326 00 Plzeň, IČ: 67873120, DIČ: CZ6406181507, (dále jen „správce“) Vás tímto v souladu s čl. 12 GDPR informuje o zpracování Vašich osobních údajů a o Vašich právech.

    II. Rozsah zpracování osobních údajů

    Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu, v jakém je příslušný subjekt údajů správci poskytl, a to v souvislosti s uzavřením smluvního či jiného právního vztahu se správcem, nebo které správce shromáždil jinak a zpracovává je v souladu s platnými právními předpisy či k plnění zákonných povinností správce.

    III. Zdroje osobních údajů

    • přímo od subjektů údajů (registrace a nákupy přes e-shop, e-maily, telefon, kontaktní formulář na webu apod.)

    IV. Kategorie osobních údajů, které jsou předmětem zpracování

    • adresní a identifikační údaje sloužící k jednoznačné a nezaměnitelné identifikaci subjektu údajů (např. jméno, příjmení, adresa trvalého pobytu, IČ, DIČ) a údaje umožňující kontakt se subjektem údajů (kontaktní údaje – např. kontaktní adresa, číslo telefonu, e-mailová adresa a jiné obdobné informace)
    • popisné údaje (např. bankovní spojení)
    • další údaje nezbytné pro plnění smlouvy
    • údaje poskytnuté nad rámec příslušných zákonů zpracovávané v rámci uděleného souhlasu ze strany subjektu údajů (použití osobních údajů za účelem personálních řízení apod.)

    V. Kategorie subjektů údajů

    • zákazník správce (pouze u subjektů registrovaných na e-shopu)
    • zaměstnanec správce
    • dopravce
    • jiná osoba, které je ve smluvním vztahu ke správci
    • uchazeč o zaměstnání

    VI. Kategorie příjemců osobních údajů

    • velkoobchodníci
    • finanční ústavy
    • zpracovatel
    • státní aj. orgány v rámci plnění zákonných povinností stanovených příslušnými právními předpisy

    VII. Účel zpracování osobních údajů

    • účely obsažené v rámci souhlasu subjektu údajů
    • jednání o smluvním vztahu
    • plnění smlouvy
    • ochrana práv správce, příjemce nebo jiných dotčených osob (např. vymáhání pohledávek správce)
    • archivnictví vedené na základě zákona
    • výběrová řízení na volná pracovní místa
    • plnění zákonných povinností ze strany správce
    • ochrana životně důležitých zájmů subjektu údajů

    Při objednávce na e-shopu jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno, příjmení, adresa, telefon, e-mail). Účelem zpracování osobních údajů je vyřízení objednávky subjektu údajů a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi subjektem údajů (zákazníkem) a správcem. Účelem zpracování osobních údajů je dále zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit. Zákonným důvodem pro zpracování osobních údajů je plnění smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, plnění právní povinnosti správce dle čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR a oprávněný zájem správce dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR. Oprávněným zájmem správce je zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu.

    VIII. Způsob zpracování a ochrany osobních údajů

    Zpracování osobních údajů provádí správce. Zpracování je prováděno v jeho provozovnách a sídle správce jednotlivými pověřenými zaměstnanci správce, příp. zpracovatelem. Ke zpracování dochází prostřednictvím výpočetní techniky, popř. i manuálním způsobem u osobních údajů v listinné podobě za dodržení všech bezpečnostních zásad pro správu a zpracování osobních údajů.

    Za tímto účelem přijal správce vhodné technická a organizační opatření (v souladu s článkem 25 GDPR) k zajištění ochrany osobních údajů, zejména opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů. Veškeré subjekty, kterým mohou být osobní údaje zpřístupněny, respektují právo subjektů údajů na ochranu soukromí a jsou povinny postupovat dle platných právních předpisů týkajících se ochrany osobních údajů.

    Ze strany Poskytovatele nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování (včetně profilování) ve smyslu č. 22 GDPR.

    IX. Doba zpracování osobních údajů

    V souladu se lhůtami uvedenými v příslušných smlouvách, ve spisovém a skartačním řádu správce či v příslušných právních předpisech jde o dobu nezbytně nutnou k zajištění práv a povinností plynoucích jak ze závazkového vztahu, tak i z příslušných právních předpisů.

    X. Poučení

    Správce zpracovává údaje se souhlasem subjektu údajů s výjimkou zákonem stanovených případů, kdy zpracování osobních údajů nevyžaduje souhlas subjektu údajů.

    V souladu se čl. 6 odst. 1 GDPR může správce bez souhlasu subjektu údajů zpracovávat tyto údaje:

    1. subjekt údajů udělil souhlas se zpracováním svých osobních údajů pro jeden či více konkrétních účelů;
    2. zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů;
    3. zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje;
    4. zpracování je nezbytné pro ochranu životně důležitých zájmů subjektu údajů nebo jiné fyzické osoby;
    5. zpracování je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, kterým je pověřen správce;
    6. zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů příslušného správce či třetí strany, kromě případů, kdy před těmito zájmy mají přednost zájmy nebo základní práva a svobody subjektu údajů vyžadující ochranu osobních údajů, zejména pokud je subjektem údajů dítě.

    XI. Práva subjektů údajů

    V souladu se čl. 12 GDPR informuje správce na žádost subjektu údajů subjekt údajů o právu na přístup k osobním údajům a k následujícím informacím:

    1. účelu zpracování,
    2. kategorii dotčených osobních údajů,
    3. příjemci nebo kategorie příjemců, kterým osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny,
    4. plánované době, po kterou budou osobní údaje uloženy,
    5. veškeré dostupné informace o zdroji osobních údajů,
    6. pokud nejsou získány od subjektu údajů, skutečnosti, zda dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování.

    Subjekt údajů má dále právo požadovat od správce:

    1. přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    2. opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR,
    3. právo na výmaz, právo být zapomenut dle čl. 17 GDPR,
    4. právo na omezení zpracování dle čl. 18 GDPR,
    5. právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR,
    6. právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR,
    7. právo nebýt předmětem žádného rozhodnutí založeného výhradně na automatizovaném zpracování včetně profilování dle čl. 22 GDPR.

    Každý subjekt údajů, který zjistí nebo se domnívá, že správce nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

    1. Požádat správce o vysvětlení.
    2. Požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo vymazání osobních údajů.
    3. Je-li žádost subjektu údajů podle odstavce 1 shledána oprávněnou, správce odstraní neprodleně závadný stav.
    4. Nevyhoví-li správce žádosti subjektu údajů podle odstavce 1, má subjekt údajů právo obrátit se přímo na dozorový úřad, tedy Úřad na ochranu osobních údajů.
    5. Postup podle odstavce 1 nevylučuje, aby se subjekt údajů obrátil se svým podnětem na dozorový úřad přímo.
    6. Správce má právo za poskytnutí informace požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

    XII. Změna pravidel o ochraně osobních údajů

    V případě jakýchkoliv změn pravidel o ochraně osobních údajů, budeme tyto změny komunikovat na www stránkách. Proto je doporučujeme pravidelně kontrolovat.

    XIII. Kontaktujte nás

    V případě jakýchkoliv dotazů nebo žádostí ohledně těchto pravidel o ochraně osobních údajů nás neváhejte kontaktovat na adrese:

    PROFIREGÁLY Milan Fail
    Slovanská alej 32
    326 00 Plzeň
    E-mail: info@profiregaly.cz

    Tyto kontaktní údaje můžete použít i v případě, že máte zájem o zobrazení, opravení, zablokování či vymazání informací, které byly o Vás prostřednictvím Stránek nashromážděny.

9. OCHRANA ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ

  • Naše firma je zapojena do sdruženého plnění společnosti EKO-KOM a registrována pod č. P041600001 v  souladu se zákonem č.89/2012 Sb., o obalech .

Webdesign: